Jak funguje e-Účto?
Vytvořte si účet a pozvete svoji účetní
Zaregistrujte si svůj účet přes formulář ve spodní stránce. Jakmile máte své přístupové údaje, ihned po přihlášení přizvěte ke spolupráci svoji účetní. Stačí zadat e-mailovou adresu účetního, o zbytek se postaráme my. Ihned po přijetí pozvánky účetní, může začít komunikace. Mezitím však můžete nahrávat podklady bez omezení, účetní po přijetí pozvánky bude mít ke všemu automaticky přístup.
Stáhněte si mobilní aplikaci
Pokud jste podnikatel, firma, doporučujeme si nainstalovat mobilní aplikaci. Jednoduše si zadejte v Google Play nebo Apple AppStore vyhledat "e-Účto". Pro přihlášení do aplikace použijte přístupy, které jste od nás dostali po registraci. Doporučujeme aktivovat také notifikace, aby Vám neunikla žádná důležitá zpráva od Vaší účetní.
Užívejte si jednoduchosti
Rychlé předávání dokladů, transparentní komunikace a zálohované podklady. To jsou jistoty, které používáním aplikace e-Účto získáváte. A pro pokročilejší uživatele nabízíme řadu rozšiřujících funkcí.
Často se ptáte
Jsem účetní, musím za službu platit?
Nemusíte. Stačí, když jeden z Vašich klientů má předplacený, bezplatný nebo zkušební tarif. Klient Vám zašle pozvánku a po akceptaci můžete začít spolupracovat.
Mám pár faktur, vystačím si s bezplatnou verzí?
Pokud počet podkladů pro účetní nepřesáhne za měsíc 5 položek, tak si s bezplatnou verzí vystačíte.
Jaké jsou zásadní rozdíly mezi placenou a neplacenou verzí?
Hlavní rozdíl je počet položek jednotlivých podkladů, možnost napojení na automatizované bankovní výpisy a importy dokladů, automatické zálohování mimo náš datový Cloud - např. na Váš server, počítač.
Musím si něco instalovat?
Nemusíte. Vystačíte si s webovým prohlížečem. Doporučujeme však nainstalovat si naši aplikace e-Účto, která je dostupná pro mobilní zařízení na systémech Android i iOS. Aplikace je k dispozici zdarma v Google Play a AppStore.
Jsou podklady zálohované?
Ano. Veškeré zálohy jsou šifrovaně uloženy v Cloudu. Zálohy lze také nastavit rovnou do Vašeho počítače nebo libovolného FTP serveru.
Fakturuji přes iDoklad, lze jej napojit na službu?
Ano. Podporujeme řadu softwarových řešení třetích stran. Mezi ně patří iDoklad.cz, Fakturoid.cz, Azami.cz. Další systémy postupně integrujeme, pokud Vám nějaký chybí, napište nám svůj tip.
Jak propojím svoji banku s e-Účtem a kolik mohu napojit účtů?
Pro napojení banky s e-Účtem musíte mít aktivní předplacený tarif. Následně si ve svém internetovém bankovnictví vygenerujete tzv. API klíč, který vložíte do nastavení svého profilu v e-Účtu. Banka a e-Účto se následně sami propojí. Takto můžete přidat až 20 účtů. Pokud potřebujete více, prosím kontaktujte nás.
Kdo má k datům přístup?
K datům máte přístup pouze Vy a Vaše účetní. V základním režimu jsou data šifrována a ukládána na servery našeho poskytovatele. Ten však bez znalosti unikátního klíče data nedokáže přečíst. K datům přístup nemá ani naše vedení, ani naši vývojáři. Jedinou výjimku tvoří správce našeho serveru, který je však striktně vázán mlčenlivostí. Jsme také pojištěni do výše 20 milionů Kč v případě vzniklé škody.
Začínám podnikat a hledám účetní, mohu využít e-Účto?
Určitě můžete. Pro novou účetní je nejlepší, když podklady budete mít evidovány systematicky. Pokud ještě nemáte účetní, rádi Vám tyto služby zajistíme. Nahlédněte do našeho ceníku. V případě, že si časem svoji účetní najdete, stačí ji zaslat pozvánku. Po akceptaci bude mít veškeré podklady rovnou připraveny k zaúčtování.
V čem je rozdíl mezi ukládáním podkladů přes např. Google Drive a e-Účto?
Zásadní rozdíl je v tom, že data pouze neukládáme, ale i systematicky evidujeme. Obě strany (účetní a firma) jsou průběžně upozorněni na plnění povinností a termínů. Umíme data i shromažďovat formou API importů. Uživatelům nabízíme také mobilní aplikaci e-Účto pro rychlé skenerování podkladů. Jsme řádně pojištěni pro případ vzniklé škody. Službu provozujeme souběžně s činností účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence, která je ze zákona podmíněna odbornou způsobilostí.