Pro zpracovatele účetnictví
Efektivní online předávání účetních dokladů s klienty
Jak to funguje?
Zřízení účtu
zřídíme pro Vašeho klienta přístup do klientské zóny
Dodání podkladů
klienti Vám zasílají podklady přes klientskou zónu nebo přes mobilní aplikaci
Zpracování účetnictví
po zpracování příslušných daňových přiznání, mezd, přehledů apod. nahrajete výstupy do systému, kde budou pro klienta k případné kontrole
Komunikace
s klientem můžete podklady připomínkovat a dále komunikovat pomocí nástěnky
Výhody
- nemusíte urgovat klienty, že vám něco chybí pro účetní závěrku.
- automaticky klienty na nedodané podklady upozorňujeme
- není nutnost se osobně setkávat, vše je předáváno elektronicky přes zabezpečený přístup (SSL)
- uspoříte čas jak Vy, tak Váš klient
- vše bude přehledně na jednom místě a můžete se k tomu kdykoliv vrátit
- nastavení automatizovaného procesu, kde lze přímo propojit s účetním systémem a doklady stahovat do složek
- klienti mohou nahrávat data z různých ekonomických systémů, podle toho v jakém programu pracujete
- pokud máte více klientů, stačí vám jeden účet pro všechny
- můžete působit v rámci celé ČR
- možný přístup odkudkoliv
Jsem firma nebo živnostník a chci využívat efektivní online předávání účetních dokladů
JSEM FIRMA
Postup spolupráce se zákazníkem
- automatická synchronizace účtu se složkou v průzkumníkovi
- automatické stahování výpisu z účtu k danému zákazníkovi.
- automatický import vydaných dokladů z různých účetních systémů (iDoklad, Fakturoid apod.). Nemusíte čekat na to až vám klient zašle podklady.
Digitalizace dokumentů – pokud nemá klient k dispozici podklad v elektronické formě. Bude fotit či skenovat dokumenty prostřednictvím aplikace na telefonu. Dokumenty budou automaticky přiřazovány na účet klienta.
Máte zájem spolupráci?
V případě zájmu se prosím registrujte, obratem Vás budeme telefonicky kontaktovat s více informacemi.