Konec cest k účetnímu a zpět
Efektivní online předávání účetních dokladů s účetním
Představujeme službu e-Účto, která zavádí digitalizaci Vašeho účetnictví. Získejte jedinečnou platformu pro předávání podkladů a komunikaci s Vaším účetním.
Pro koho je služba určena?
- pro firmy a živnostníky, které zdržuje papírová byrokracie
- pro firmy a živnostníky, kteří chtějí mít jednoduše pořádek v dokladech
- pro ty, co si chtějí zjednodušit a zefektivnit práci
- pro ty, kteří doteď nepředávali podklady účetním elektronicky a systematicky
- pro ty, jenž chtějí mít vše přehledně na jednom místě
- pro malé a střední firmy, které nechtějí na nic zapomenout a mít podané podklady včas
JSEM ÚČETNÍ
Jak to funguje?
- během zúčtovacího období nahráváte podklady pro Vašeho účetního přes webový prohlížeč nebo přes mobilní aplikaci e-Účto. Pokud na něco zapomenete, automaticky vás upozorníme na nedodaný podklad
- účetní Vám následně připraví příslušná daňová přiznání, mzdy, přehledy a ostatní výstupy, které vloží pod váš přístup
Výhody
- není nutnost se osobně setkávat s účetním, vše je předáváno elektronicky
- váš účet má maximální možné zabezpečení a máte do něj přístup pouze vy a váš účetní
- aplikace vám uspoří drahocenný čas
- aplikace je jednoduchá a intuitivní. Poradí si s ní i naprostý internetový začátečník
- zbavíte se tak papírové byrokracie a vše budete mít na jednom místě a včas
- můžete nahrávat data z různých ekonomických systémů, podle toho v jakém programu pracuje váš účetní
- aplikace je dostupná odkudkoliv, kde je přístup k internetu
- podklady můžete opatřit poznámkou, ušetří to řadu dotazů
- možnost importu dokladů z nejrůznějších SW třetích stran, Vaše účetní tak nebude muset doklady ručně přepisovat
- možnost automatického importu pohybů z bankovních účtů
FAQ - často kladené otázky
Nemám všechny doklady elektronicky, jak mohu tedy takové doklady účetní elektronicky předat?
Pokud nemáte doklad v elektronické formě (nejčastěji v pdf), stačí dokumenty, doklady či faktury vyfotit prostřednictvím aplikace e-Účto svým telefonem. Aplikace zařídí, že se doklad dostane k Vaší účetní.
Kolik mne bude služba stát?
Naše služby jsou pro firmy a živnostníky zcela zdarma a to po neomezenou dobu. Provoz je hrazen námi a samotných zpracovatelů účetnictví.
Já již svého účetního mám, musím ho měnit?
Samozřejmě že nemusíte. Pokud spolupracujete s vlastním účetním, není problém mu zřídit také registraci v e-Účetnictví a můžte v podstatě okamžitě začít. Se svým stávajícím účetním tak jednoduše zefektivníte komunikaci a předávání dokladů.
Jak to je se všemi soubory. Určitě si nemohu dovolit mít je na jednom místě.
Naprosto souhlasíme. Berte nás jako zprostředkovatele účetní komunikace, který pro Vás jako bonus tyto soubory i zálohuje. Nicméně soubory jsme schopni synchroně stahovat do počítače účetního či přímo Vašeho. Data tak budete mít Vy i Váš účetní. Navíc po ukončení spolupráce, všechny Vaše data pošleme ke stažení a to zcela zdarma.
Po vyplnění formuláře Vás budeme telefonicky kontaktovat a domluvíme vše potřebné s účetním.
Nemáte účetního? Pomůžeme oslovit účetní z naší databáze.
Informace pro zpracovatele účetnictví.